Soome kuulsaima paadidisaineri Sakari Mattila uusim mootorpaatide tootesari Saxdor on oma julge spartaliku siluetiga silmale ilus vaadata. Aga mis tähtsam – asjatundjate hinnangul väga silmapaistev tootearendus mitte kõige kallimate kaatrite turu jaoks. Panime paadi Kopli lahel proovile.
Eesti on mereriik ja seetõttu kipume vahel unustama, et puhata on mõnus ka pisema veekogu, näiteks jõe või järve ääres. Üheks võluvaks linnaks koos kauni samanimelise järvega on Viljandi, kus muide alles eelmisel aastal avas uksed endisesse mõisahoonesse rajatud butiikhotell Schloss Fellin. See annab võimaluse edukalt ühendada spaapuhkus paadi- ja kalastusretkega Viljandi järvele.
Disainihiiglase Pininfarina kauni kujundusega uus Y85 näitab, et Princess kihutab oma rivaalide eest ära.
Kui ihkate kosutuseks ühekorraga merd, nostalgiat ning taldrikule veidike kohalikku suveromantikat ja maailmalinnu näinud meresõitjatele kohast rahvusvahelist mekki, ei pea tingimata kodurandadest kaugemale sõitma. Võtke suund Eesti põhjarannikule, Lahemaa rahvuspargi serva, vanasse kaptenite külla Käsmu – külatänava lõpus asub pererestoran Kaspervik, kus see kõik on olemas.
Tänavusel 2019.aasta Tallinna meremessil esitletakse esmakordselt Eestis Princess V40 – luksusjahtide tootja traditsioonilise tootevaliku lävepakumudelit, mille leiab Princessi pikaaegse maaletooja Baltic Cruisersi messistendist.
Üks Haapsalu hästivarjatud saladustest on Grand Holm Marina jahisadama restoran. Varjatud on see küll vaid maa poolt tulijatele, mere poolt paistab pea veepiirini ulatuv terrass kenasti kätte.
Tuletornid on merede pühamud. Nad kuuluvad kõigile ja on puutumatud nagu saadikute volitused. (venekeelne kiri Tallinnamadala tuletorni seinal)
Kolm sõpra, kes otsustasid üheskoos kaatri ehitada, ei osanud uneski näha, et viiskümmend aastat hiljem tähistab nende ettevõte Princess Yachts International oma kordaminekuid millegi sellisega – täiuslikult taastatud algse veesõidukiga
Väljast pisike, seest suur. See on kohvik Kalambuur.
Princessi esimest IPS-süsteemiga flybridge’i tuli küll pikalt oodata, aga paistab, et ootus tasus end kuhjaga ära.
Bavaria E40 saabus täpselt õigel ajal: kliendid soovivad säästa nii alghinnas (siinkohal on abiks ühemootoriline lahendus) kui ka ülalpidamiskuludes. Saadaval on nii sedaan kui flybridge kereversioonid.